نکاتی برای مدیریت ارتباط با مشتری شاکی در یک رستوران
مهارت های مدیریت ارتباط با مشتریان شاکی شاید یکی از کم هزینه ترین و البته پر سودترین روش هایی است که کسب و کار های هوشمند را حفظ می...
ادامه مطلبمهارت های مدیریت ارتباط با مشتریان شاکی شاید یکی از کم هزینه ترین و البته پر سودترین روش هایی است که کسب و کار های هوشمند را حفظ می...
ادامه مطلبهر رستورانداری میداند موفقیت در مدیریت رستوران به عوامل زیادی بستگی دارد. اول از همه دستیابی به منابع مالی، بهرهگیری از تجربیات، یادگیری مداوم، سازماندهی مناسب، جو تجاری مناسب...
ادامه مطلب